Keresés ebben a blogban

2010. április 17., szombat

Ki ölte meg Lech Kaczynskit?



A közvetlen tettes látszólag a pilóta a derék Arkadiusz Protasiuk, aki állítólag "pilótahibát" követett el azzal, hogy erdőbe vitte és kivégezte a "lengyel tisztikar" újabb csoportját. De ha így is volt, kinek engedelmeskedett? Ki a közvetett tettes? Kaczynski, vagy más?

A gép mindkét fekete dobozát megtalálták. Nem tudom, mennyi idő kell a pilótafülke és az utastér között folytatott (?) beszélgetések lejátszásához. Gondolom, mostanra kiköphették volna, hogy valóban
Kaczynski parancsolta e a halálba magát, feleségét és a többi utast.

Akár volt parancs, akár nem, a "pilótahiba" variáns több mint büdös. A szart buzgón kevergető média nyilván nem vesz fáradtságot, hogy utána nézzen a dolgoknak. Én ezt bátorkodtam megtenni és most kijelenteni, nem hiszek a pilótahibában, se a pilóta öngyilkosságában.

A Tu-154 kissé koros, de kitűnően műszerezett gép, amely leszálláskor nem kénytelen a repülőtér leszállító berendezéseire támaszkodni, mert bőségesen el van látva olyan autonóm fedélzeti műszerekkel, amelyek alapján a pilóták a gép földhöz viszonyított távolságát és a vízszinteshez viszonyított pozícióit kellő pontossággal képesek meghatározni. A Ferihegyi Repülőtér lelkes műszaki személyzete és pilótái képekkel illusztrált ódákat zengtek a jó öreg TU-154-esről és ezt az Internetre is feltették. (Aki nem röstelli, ugorjon oda.)

A műleírásból ide illesztek három passzust, ami ugyan kínai, de kivehetők a magasságmérő képességre való utalások.
Távbefolyásolás

"A műhorizonttól jobbra egy másik VAR-30 varióméter található, efölött az UAP-12KI állásszög és túlterhelésjelző, alatta az UVO-15M1B magasságmérő (1), utóbbi alatt egy IKU 1A rádióirányszög indikátor. A mellette levő oszlopban felülről egy AGR 72A tartalék műhorizont, alatta egy UV-5 rádió-magasságmérő (2) , ezalatt egy UVID-15 FK barometrikus magasságmérő (3) (lábban kalibrálva), majd alatta egy VM 15K barometrikus méteres magasságmérő (4) , az oszlopban legalul pedig a vészfékrendszer UII-240 nyomásmérője.

A rendszer ortodromikus koordinátarendszerben integrálja a különböző jeladókból érkező jeleket, és így egy autonom (!) - a földi jeladóktól független (!) - navigációs rendszert képez. A két egységből az egyik számol, a másikon lehet beállítani a következő szakasz adatait; a fordulóponthoz érve automatikusan átkapcsol.

Ugorjunk vissza balra. Az interceptor karja alatt egy kapcsoló látható, felirata csak félig betűzhető ki: SzP-50 - ILS. A kétnormás - katonai-polgári - vakleszállító rendszer (!) átkapcsolóját az exportra gyártott gépeken mindig ILS állásban kellett tartani, hiszen az SzP-50 csak a volt Szovjetunió katonai repülőterein volt használható (!). Az SzP-50 rendszer ugyanúgy működik, mint az ILS, csak a két modulációs sugárnyaláb - a 90 Hz-es és a 150 Hz-es - fel van cserélve egymással...

Ezek után már csak azt kellene elhinnünk, hogy a szmolenszki Szevernij repülőtéren még egy rongyos irányadó sem volt. A repülőtér polgári és katonai jellegére nézve is ellentétesek a közlések. Ezekből azt lehet kihámozni, hogy jelenleg főleg polgári célokra használják a katonai alkalmasság fenntartása mellett. Mindenesetre, amíg katonai reptér volt, az akkori időnek megfelelő modern gépek használták.

Persze megy a szarkeverés a leszállási kísérletek számát illetően is. Mára talán kiderült, hogy már az elsőre sikerült a gépet letenni...

Aztán parancsnoka nyilatkozott arról is, hogy Protasiuk jól ismerte (!) a szmolenszki repülőteret.

Mint tapasztalt, higgadt pilóta tehát - ép ésszel - nem követhette el a neki tulajdonított durva hibát!

Az ám, az ép ész! Ráadásul nem is egy, hanem két ép ész. A jobboldalon ülő segédpilóta ugyanazokat a műszereket látja, ugyanazon berendezéseket kezeli, amit a kapitány, mert minden funkció duplikált!

A gépen különben is a kapitány dirigál, nem holmi államfő.

És most egy kis "összeesküvés elmélet".

A "kinek érdeke" (cui prodest) kérdése általában akkor merült fel, két vagy még több ezer év óta, ha a bűncselekmény megtörténte bizonyosodott. Ez csak addig volt érvényes, amíg nem volt CIA. Azóta gyanakvóbbak a népek, és máris ezt kérdezik ha csak zavaros valami... Ez a história pedig zavaros!

A lengyel - orosz kézfogás nagyon nem tetszik Amerikának és ha jobban belegondolunk, legalább annyira nem tetszik Izraelnek sem. Gondoljunk csak a Lengyelországba tervezett amerikai rakéta telepítésre és a Magyarországra tervezett zsidó telepítésre (az is van olyan veszélyes, mint a rakéta).

Már csak arra a kérdésre kell választ adni, hogy a pilóta, pilóták esetében elképzelhető e olyan tudati, ill. akarati manipuláció, amely az egyedül lehetséges (!) magyarázat azokra az öngyilkosan durva hibákra, amelyeket elkövettek.

A megoldás a tudat távmanipulációja! A Hun-Vieweren
olvashatók erről épületes dolgok (hol is máshol...). A tanulmányból egy jellemző passzust mindenesetre beillesztek.

"Wilhem Reich által az 1940-es évek végén felfedezett [kifejlesztett] tudatmanipulációs tecnológiáról. Reich 1947-1952 között a CIA-nak dolgozott egy olyan módszer kifejlesztésében és tökéletesítésében, amely rádióhullámok továbbításával különféle cselekedetek elvégzésére veszi rá az egyéneket anélkül, hogy ők maguk tudnának róla. A fejlesztések valódi célját persze Reich nem tudta, a kutatások eredményeinek felhasználásáról elfelejtették tájékoztatni."

A fentiekkel csak azt próbálom érzékeltetni, ami lehetséges. Ezt azért teszem, mert mindaz, amit "pilótahibaként" firkál a sajtó nem lehetséges (!), se műszakilag, se emberileg!

A többit meg majd meglátjuk...

Sz.- Gy.